
През 2020 г. се сблъскахме с безпрецедентна криза и видяхме, че светът се промени в рамките на няколко седмици. Лидери и мениджъри по човешки ресурси ще разкрият как се справят с новите и непознати задачи и предизвикателства. Тазгодишната конференция HR and Leadership Forum, организирана от „Капитал“ и „Кариери“, ще постави фокус и върху особено важната тема предвид кризата, а именно – employer branding.
„Като човек с особена любов към историята и обществените процеси, мога да кажа, че за нас хората най-големият учител е миналото. Исторически погледнато, в условия на криза, обществата винаги се обръщат към силните лидери, онези с посока, увереност и способност да издържат. Обръщаме се и към онези, които устоявайки на бурята, запазват човешкото си лице и сърцатост в отношенията и бизнес делата си“, споделя Анета Савова – модератор на форума.
Сред водещите лектори са д-р Дейвид Батман, член на борда на научните съветници в института Virgin Pulse, който е специалист-консултант в областта на създаването на устойчиви превантивни здравни мерки и управление на психичните проблеми, както и Куй Нгуен Уй, професор по технологични иновации и професор по стратегия в INSEAD – световно признат специалист в обвързването на социално-емоционални фактори с изпълнението на стратегически промени и организационни иновации.
„Всички днес имаме нужда от надежда, визия, посока, сила, принципност и … доброта – онази изконна, човешка, дълбока и чиста доброта, която носим в сърцата си и от която се водим в постъпките си. Вярвам, че лидерите на бъдещето – и мъже, и жени ще са изконно добри хора“, споделя още Анета.
HR & Leadership Forum 2020
Тазгодишната конференция ще постави фокус и върху особено важната тема предвид кризата, а именно – employer branding. Работодателската марка е имиджът, с който компаниите се позиционират сред обществото и служителите. Работодателите търсят иновативни и ефективни инструменти, от една страна, за подбор и наемане на служители, а от друга, за адаптиране на фирмения имидж към бързо променящия се свят и пазар на труда. Как се създава успешна employer branding стратегия и как се измерва успехът на работодателския бранд ще научите на самата конференция.